۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۲۶

گزارش خبری/

مظلومی به نیمکت مس کرمان نزدیک شد/ وقتی که گمانه زنی های رسانه ای رنگ واقعیت می گیرد

مظلومی به نیمکت مس کرمان نزدیک شد/ وقتی که گمانه زنی های رسانه ای رنگ واقعیت می گیرد

کرمان - خبرگزاری مهر: طبق شنیده ها پرویز مظلومی و مسئولان مس کرمان برای همکاری مجدد در دیار کریمان بار دیگر به توافق رسیده اند و این مربی محبوب در بین فوتبالدوستان کرمانی، برای نشستن بر روی نیمکت مس کرمان تنها یک گام فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه پیش از این هر بار از احتمال همکاری مجدد مظلومی با مس کرمان گفتیم، مسئولان مس بلافاصله آن را تنها در حد گمانه زنی دانستند اما در نهایت مس کرمان پس از گذشت ماهها یک خبر خوش خود را در انتظار نشسته است.

خبر نخستی که مسی ها را برای بازگشت مجدد فوتبال کرمان به دوران اوجش خوشحال کرد خبر مدیرعاملی اکبر ایرانمنش یکی از قدیمیهای فوتبال کرمان بود و خبر دوم نیز حضور مظلومی است.

هر چند که ظهر روز گذشته اخباری در خصوص توافق مس کرمان و مظلومی در برخی رسانه ها منتشر شد اما تنها چند دقیقه بعم هم مدیرعامل مس و هم مظلومی در خبرهای جداگانه عقد قرارداد بین یکدیگر را تکذیب کردند.

مظلومی حتی در مصاحبه ای انتشار خبرهای پیش از موعد در خصوص پیوستنش در جمع مسی ها را در برخی مواقع موجب بروز مشکلاتی در ادامه مذاکراتش دانست.

تکرار خاطرات خوش مربی آبی پوش در تیم نارنجی

وی اما روز گذشته مذاکراتش با مس را رد نکرده بود و گفته بود که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است اما ابراز تمایل کرده بود با توجه به روزهای خوب گذشته اش در مس کرمان بار دیگر به این تیم بحران زده پای بگذارد.

اما مدیرعامل مس کرمان روز گذشته در خصوص پیوستن مظلومی مسئله را تکذیب کرده بود.

اکبر ایرانمنش گفته بود که دو مربی ایرانی و دو مربی خارجی جمع بندی مس کرمان است و در حال رایزنی برای رسیدن به گزینه هایی هستند.

وی همچنین گفته بود که گزینه مورد نظرش مربی خارجی است و دلیل انتخابش را نیز کم حاشیه بودن مربیان خارجی اعلام کرده بود.

پایان بلاتکلیفی مس کرمان

اما با تمام این تکذیب و تائید ها اما خبر خوش برای هواداران مس کرمان اتمام رایزنی ها است و اینکه مس کرمان و مظلومی در مورد اصول کلی به توافق رسیده اند و این مربی سرشناس استقلالی امشب برای اتمام مذاکراتش به کرمان سفر می کند.

مس با سلاح آبی به جنگ استقلال می رود

وی همچنین احتمالا با توجه به بازی هفته آینده مس با استقلال به زودی سکان مس را در تمرینات نیز به دست خواهد گرفت و مس با سلاح آبی به جنگ استقلال خواهد رفت.

آنچه که مشخص است اینکه مظلومی در دید بازیکنان، هواداران مس و به خصوص رسانه ها شخصیت محبوبی است و استقبال از این مربی بسیار خوب خواهد بود و انتخاب این مربی در قدم اول یک گام مثبت در تیم دارد و آن نیز بازگشت روحیه به تیم کرمانی است.

اما اینکه مس کرمان با تیمی متشکل از بازیکنان غیر حرفه ای چگونه می تواند نیم فصل لیگ را به پایان برساند باید منتظر فرداها بود.

حضور مظلومی در تمرین روز چهارشنبه مس

مظلومی در خصوص آخرین وضعیت با مس کرمان می گوید: قصد دارم به مس کرمان باز گردم و در این مسیر مسائل مالی برایم اهمیت ندارد.

وی به مذاکراتش با مس در شب گذشته اشاره کرد و گفت: امشب راهی کرمان می شوم و توافقات نهایی در کرمان انجام می شود.

وی از شرکتش در تمرینات فردای مس کرمان خبر داد و گفت: مردم کرمان و تیم مس را دوست دارم و مدیرعامل باشگاه نیز با توجه به اهداف و روحیاتش فردی شایسته برای مدیریت مس کرمان است.

مظلومی در خصوص ترمیم تیم مس نیز گفته است که باید در چند منطقه از زمین بازیکنان مس کرمان تغییر کنند و در این راستا نیز قولهای مثبتی نیز از مدیرعامل گرفته است.

اتحاد کرمانیها رمز موفقیت مس است

وی با اشاره به اینکه تمام تلاشش را برای خروج مس از بحران می کند گفت: در این مسیر اتحاد تمام ارکان باشگاه، مسئولان کرمان و مردم بسیار ضروری است.

این مربی فوتبال افزود: با مس و مردم این شهر خاطرات خوبی دارم، البته من امشب به کرمان می‌آیم و در تمرینات تیم از روز چهارشنبه شرکت می‌کنم.

مظلومی بیان داشت: مس در این فصل از مسابقات بازیکنان خوبی دارد، اما در چند پست با مشکلاتی روبه‌رو است در همین مورد با ایرانمنش صحبت‌هایی داشتم، وی نیز به من قول مساعد داده تا مشکلات را برطرف کند.

اما مس کرمان با وجود مظلومی تنها به اتحاد، یکدلی، دوری رسانه ها از حاشیه سازی نیاز دارد تا مس بتواند تنها سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند.

 

کد خبر 2137706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha